Direktlänk till inlägg 19 september 2013
Stefan Halldén började som lokförare på Green Cargo, gick vidare till Trafiksäkerhetsutvecklare. Hoppade sedan över till Halldéns Hyrverk där Stefan Halldén jobbade som ägare, kusk och järnvägskonsult.
Senaste åren har Stefan dock jobbat som trafiksäkerhetsutvecklare på Jernhusen vilket har gjort det enkelt för honom att hålla sitt stora spår och järnvägsintresse vid liv.
Därför känns projektet med Grängesbergsbanornas Järnvägsmuseum extra roligt då personerna/eldsjälarna som ligger bakom, har en stor erfarenhet och ett brinnande intresse för det här med lokomotiv och järnvägar.
Tittar man på Stefan Halldén så är det svårt att hitta en bättre lämpad man.
Mer om Järnvägsmuseumet kommer snart i bloggen.
Mĺ | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 |
|||||||||
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|||
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|||
16 |
17 |
18 |
19 | 20 |
21 | 22 | |||
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
|||
30 |
|||||||||
|